sjukvården

Satt i telefonkö hela morgonen och fick sedan en akuttid på vårdcentralen där det konstaterades att mitt kiss innehåller ca 15% blod vilket är ganska brutala tecken på njursjukdom eller urinvägsproblem. Vid undersökningen reagerade jag tydligen mest över smärta i njurområdena så läkaren blev väldigt orolig och jag ska lämna nya prover var tredje dag. 

Det finaste med hela besöket var att läkaren sa:
"det är så svårt att känna om din mage är inflammerad.. den blir hård då men du är väldigt, väldigt smal så det hårda jag känner kan lika gärna vara muskler"

Jag är inte smal. Hon är läkare. Men det kändes fint. Det är på G, utom att jag såklart smällde i mig en snickers i total utmattning efter stallet och dagen i stort........ Idiotfitta.

Är sjukskriven nu i alla fall, så jag har gott om tid att träna.
Ja, det verkar skitsmart att träna när man inte kan jobba. jag vet.
Men jag måste. Vägrar gå upp mer i vikt. 

Väger närmare 50.... Trodde jag började närma mig 45 men icke sa nicke. 48,7... FITTLIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0