nystart

Har varit "frisk" (normalviktig) i nääääästan ett år. Nu orkar jag inte mer.. Så jag startar om från början med en ny "pro-ana" blogg. Pro-ana känns fel.. jag tycker inte att det är bra. Men det är verkligheten.

Idag har jag ätit:
  • ett äpple med kanel
  • två apelsiner
  • tre lepigen x-strong
  • tre msk svampsås på lättgrädde och soya
Har inte förbränt någonting alls tyvärr, har verkligen inte orken till det. Önskar jag var starkare.. Men så är det. Är i alla fall stolt över att jag lagade mat men bara provsmakade tre gånger. Den var ganska god så jag hade i jättemycket soya så den blev oätlig. Till såsen tänkte jag ha couscous så jag lagade det och sedan dränkte jag den i cayennepeppar. Men det saknas ingredienser och finns disk så jag har bra alibi! 

Imorgon ska jag försöka äta ungefär som idag. Det känns bra. Det suger i magen och snurrar i huvudet. De senaste veckorna har jag tränat extremt mycket, eller nej. Jag har promenerat och ridit mycket. Ätit halvlite och laxerat oavbrutet. Har inte vågat väga mig men kroppen säger att den behöver näring så det verkar gå bra.

För en vecka sedan började jag ta lepigen x-strong som verkar funka bra, har inte vägt mig men jag är aldrig hungrig och alltid, alltid yr. Det känns tryggt att vara på gränsen till att svimma. Leva på frukt och kaffe. Svälta ut äcklet. Bli vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0