närhet

I helgen insåg jag att anorexin har gjort mig till ett iskallt monster.
Jag var hos en vän, vi har en väldigt intim relation och har alltid haft. Inga krav, inga villkor. Bara två människor. Liksom. Och det har alltid varit härligt, men nu. Jag kunde inte. Jag led. Jag hatade, ångestrasade, grät, skakade, hyperventilerade. Och ändå, ändå skulle han ha sex med mig? Jag kände mig en smula utnyttjad och det gjorde allt ännu värre.

Jag var ful, fet, sårbar, äcklig och så utnyttjar vi den stackars lilla fittungen lite. HEHE. That's what friends are for. Kändes som ett skott i låret typ. Söp ner mig totalt igårkväll för att fly, slippa. Vet inte om det hände nåt och om det gjorde det kommer jag i alla fall inte ihåg det så det är väl ok.

Har ätit galet mycket.
falafel TVÅ gånger, mackor, mackor, mackor, lasagne och choklad.
och alldeles för många alkoholkalorier. FET TJEJ 91.

Vågar inte väga mig.
Vill bara... tyna bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0