anorexic beauty

Åt nyss massvis av yoghurt och flingor.. Har legat vaken hela natten och mått så jävla dåligt. Fryser som aldrig förr, har haft ytterkläder på mig under två täcken och verkligen bara skakat av kylan. Har inte kunnat sova alls, min hud är.. blå? Läpparna är lila. Gåshud. 

Jag svimmar, ramlar.
Kan inte fokusera alls.

Ska jag vara helt ärlig? - Jag är vettskrämd. Vad, vad i helvete har jag gjort mot mig själv? Är det här verkligen.. mitt fel? Är det anorexin som gör det här? Eller har jag faktiskt blivit sjuk? Sjuk på riktigt alltså. Fysiskt? Har misstänkt diabetes ett tag som sagt.. Och det blir bara mer och mer påtagligt att något är fel.

Jag hoppas, hoppas att det 'bara' är anemi eller näringsbrist.
Diabetes vore.. mer än jag kan hantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0